Četrtek, 21. 8. 2014, 9.54
8 let
Glamurozen in strasten muzikal Evita
Kljub močnim padavinam, ki so se začele tik pred v ljubljanskih Križankah napovedanim začetkom muzikal Evita in ki so dodobra premočile prostor za orkester in nekaj kablov, se je odrski dogodek z več kot polurno zamudo le začel. In to s polnim zamahom.
Enega od najbolj poznanih, večkrat nagrajenih muzikalov, ki govori o življenju, slavi, dobrodelnem delu in smrti Evite Perón, je v okviru Ljubljana Festivala izvedla vrhunska, 12-članska zasedba iz Londona.
Pod režijo in koreografijo odrske različice o ženi argentinskega predsednika Juana Peróna narejeni posebej za Ljubljana Festival se je podpisal Mykal Rand. Ustvarjalec, ki smo ga na festivalu lani spoznali v vlogi režiserja muzikala Briljantina. V naslovni vlogi je več kot prepričljivo, tako pevsko kot tudi gibalno in igralsko, nastopila Catriana Sandiso. Z očarljivim in karakternim glasom je uprizorila mladost, vzpon in smrt karizmatične ljubiteljice ljudstva.
S svojo pevsko interpretacijo je navdušil tudi Joel Harper-Jackson v vlogi Cheja, pripovedovalca zgodbe, komentatorja, največkrat tudi kritika Evite, njenega vzpona in ambicij. Juana Peróna je uprizoril Kevin Stephen-Jones.
Ob pesmih, ki so se vpisale v glasbeno zgodovino, kot na primer Oh, kakšen cirkus!, Buenos Aires, Mavrica in Presenetljivo dobra bi bila zate, se muzikal dramatično, z doseženim čustvenim vrhom, koncu približuje s pesmijo Ne joči za menoj, Argentina, ki se kot slutnja ali spomin na argentinsko ikono z melodijo pojavi že na začetku odrskega dela. Vso zgodbo pa konča Chejeva Žalostinka.
Telekomovo druženje z nastopajočimi in poslovnimi partnerji
Po predstavi so se gledalci družili z nastopajočimi. Podjetje Telekom je na pogostitev z ustvarjalci in ustvarjalkami muzikala povabilo svoje poslovne partnerje.